Shell Helix Produktem Optymalnym

Warszawa, 9 lutego 2015 roku – Oleje silnikowe Shell Helix otrzymały certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality”, w kategorii Motoryzacja – samochody, części, eksploatacja – oleje silnikowe. To już trzecia, po Laurze Konsumenta i Innowacji Roku, nagroda przyznana w styczniu 2015 roku olejom Shell Helix, wyprodukowanym w opatentowanej Technologii Shell PurePlus.

Celem ogólnopolskiego plebiscytu „Price Quality” jest wyłonienie produktów, których jakość idzie w parze z ceną, a ich wzajemny stosunek do siebie jest wprost proporcjonalny. Certyfikat jest przyznawany wyłącznie produktom wartym swojej ceny, które zyskały uznanie konsumentów w wiarygodnym ogólnopolskim badaniu rynku przeprowadzanym w ramach akcji.

Produkt Optymalny - Price Quality

„Otrzymany certyfikat Price Quality jest potwierdzeniem, że zakup oleju Shell Helix to mądra decyzja, bo kupujemy produkt warty swojej ceny. Mamy nadzieję, że ten certyfikat ułatwi konsumentom wybór odpowiedniego oleju silnikowego.” – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska Sp. z o.o.

Warto zaznaczyć, że oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional, oparte na Technologii Shell PurePlus, zostały także wyróżnione godłem „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”, w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług. Ponadto Technologia Shell PurePlus otrzymała także tytuł „Innowacja Roku 2014”, który potwierdza nowatorskie podejście Shell i szeroki wachlarz korzyści wynikających z zastosowania tej technologii w produkcji olejów silnikowych.

Ogólnopolski plebiscyt jest organizowany przez Centrum Badań Rynkowych i Konsumenckich OptimaRates.com, który w gronie ekspertów skupia handlowców, producentów, ekonomistów, architektów oraz inżynierów budownictwa. Więcej informacji na temat plebiscytu na stronie https://pricequality.eu/o-plebiscycie.html.

Wróć do kategorii: Artykuł