Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 w Technologii Shell PurePlus

JAK POWSTAŁA ROPA NAFTOWA TECHNOLOGIA NATURALNA?

ropa-naftowa-technologia-naturalna

SHELL HELIX: LIDER INNOWACJI

Badania i rozwój w skali światowej:
– 75 lat doświadczenia w dziedzinie badań nad środkami smarnymi
– 200 specjalistów w 6 laboratoriach Shell na świecie testuje wszystkie typy silników w różnorodnych warunkach
– Współpraca z wiodącymi producentami silników i samochodów
– CEL: odkrycie nowych, innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie aktywnego oczyszczania i ochrony silników

SYNTETYCZNA ROPA NAFTOWA PRZEŁOMOWA TECHNOLOGIA

gaz_syntezowy

 

synteza

 

hydrokraking

 

INNOWACYJNA, OPATENTOWANA PRZEZ SHELL, TECHNOLOGIA TYPU GAS-TO-LIQUIDS POZWALA NA UZYSKANIE OLEJU BAZOWEGO Z GAZU ZIEMNEGO. W PORÓWNANIU Z TRADYCYJNYMI PRODUKTAMI NA BAZIE OLEJÓW Z GRUPY II CZY III, ZAPEWNIA POPRAWĘ WSPÓŁCZYNNIKA LEPKOŚCI.

shell-pureplus

 

srodek-smarny

 

rozwoj-silnikow

Normy ACEA wyznaczają standardy które musi spełnić producent pojazdu. Realizowane jest to w różny sposób. Najpowszechniej poprzez systemy obróbki spalin.

BARDZO DOBRE WŁAŚCIWOŚCI CZYSZCZĄCE

2_technologie

JAKIE KORZYŚCI ZAPEWNIA OCZYSZCZANIE SILNIKA?

– Przepływ oleju jest łatwiejszy, co zapewnia ochronę kluczowych części.
– Mniej zanieczyszczeń sprawia, że olej skuteczniej spełnia swoją funkcję.
– Lepsze smarowanie chroni silnik przed zużyciem.
– Pomaga zapobiegać zagęszczaniu się oleju.
– Silnik pracuje zgodnie z założeniami producenta.
– Korzyści, jakie czysty silnik zapewnia twojemu klientowi:
– Czysty silnik w dobrym stanie pracuje płynniej, ciszej i ma lepsze osiągi.
– Korzyści, jakie czysty silnik zapewnia warsztatowi:
– Za każdym razem, gdy w pojazdach naszych klientów zaczynamy stosować Shell Helix, zapewniamy im coś wyjątkowego – więcej zadowolenia z jazdy.
– Jednocześnie wpływa to na podniesienie ich poziomu lojalności wobec warsztatu.

SHELL HELIX ULTRA: WAGA OCZYSZCZANIA

Problem
– Osady powstają nawet w nowoczesnych silnikach wysokoobciążonych, co obniża ich moc i wydajność, powoduje zatykanie się przewodów olejowych i pogorszenie osiągów.
Rozwiązanie
– Shell Helix Ultra rozpoznaje i rozprasza zanieczyszczenia, co zapobiega powstawaniu osadów. Wykorzystuje również Technologię Aktywnego Oczyszczania Shell, aby pomóc usuwać i unieszkodliwiać szlam powstający podczas stosowania olejów niższej jakości.1

1W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem SAE 0W-40

W JAKI SPOSÓB SHELL HELIX CZYŚCI SILNIK?

Shell Helix zawiera aktywne substancje oczyszczające, działające dwojako:
– Zapobiegają powstawaniu szlamu – wiążą osady powstające przy spalaniu, zanim utworzą szlam, który obniża wydajność
– Oczyszczają ze szlamu pozostawionego przez oleje o niższej jakości.

Szlam powstaje w wyniku łączenia się cząsteczek zanieczyszczeń.
Oleje Shell Helix ograniczają powstawanie szlamu poprzez zapobieganie łączeniu się cząsteczek zanieczyszczeń.

TECHNOLOGIA ACT– POMAGA USUNĄĆ SZLAM POZOSTAWIONY PRZEZ OLEJE NIŻSZEJ JAKOŚCI

aktywne_oczyszczanie_osadow

 

czysty-tlok

 

korzysci

osady

systemy-obrobki-spalin

VW NOWE NORMY NOWE KIERUNKI ROZWOJU

sae

 

lepkosc

formulacja

30

 

CZY 5W-30 JEST OLEJEM LEPSZYM OD 0W-30?

JEST JEDNA NORM VW 504.00 / 507.00 DLA LEPKOŚCI:
0W-30 I 5W-30
TECHNOLOGIA SHELL PUREPLUS UMOŻLIWIŁA WYPRODUKOWANIE OLEJU, KTÓRY
SPEŁNIA NORMY VW W LEPKOŚCI 0W-30,
KTÓRA ZAWIERA W SOBIE LEPKOŚĆ 5W-30.

NIEMOŻLIWE JEST, ABY OLEJ O LEPKOŚCI 5W-30 MÓGŁ BYĆ OLEJEM 0W-30 !!!!!!

vw

WYJĄTKOWA WYDAJNOŚĆ W NISKICH TEMPERATURACH

– Shell Helix Ultra charakteryzuje się doskonałymi właściwościami w niskich temperaturach.
– Szybciej dociera do części ruchomych silnika, co przyspiesza rozruch wału i rozgrzanie się silnika1
– Silnik szybciej osiąga wydajność operacyjną w ekstremalnych warunkach.

1W porównaniu z olejami o wyższej lepkości

odporny-na-zanieczyszczenia

SHELL HELIX ULTRA ETC C2/C3 0W-30 ZALETY

Nasz najnowszy olej silnikowy Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-3 0 zapewnia wyjątkowy poziom wydajności i zabezpieczenia silnika co daje poniższe korzyści:
– Shell PurePlus Technology z Active Cleansing Technology
– Wyjątkowa czystość tłoków
– Duża oszczędność paliwa
– Wyjątkowa ochrona przeciwzużyciowa
– Bardzo wysoki poziom zabezpieczenia przed powstawaniem szlamów
– To czyni oferowany olej jednym z najbardziej zaawansowanych i niezawodnych olejów nisko/ średnio popiołowych (SAPS)

SPECYFIKACJA OLEJU SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30

– ACEA C2, ACEA C3
– API SN
– VW aprobata 504.00/507.00*
– VW TL 52545 aprobata do napełnienia fabrycznego
– MB aprobata 229.52
– MB aprobata 229.51
– MB aprobata 229.31
– Fiat 9.55535 GS1
– Fiat 9.55535 DS1
– Porsche C30 aprobata

parametry

oszczednosci

zuzycie

vw-rnt

WIELOPALIWOWY

Zastosowania:
– Dla pojazdów w których jest wymagany poziom ACEA
– Może pracować z silnikami wielopaliwowymi wyposażonymi w najbardziej zaawansowane systemy obróbki spalin:
– Silnik Diesla z filtrem DPF
– Najnowocześniejsze silniki benzynowe
– Gaz, biodiesel i etanol z taki paliwami tez może pracować
– Posiada aprobaty najważniejszych producentów pojazdów

VW INFORMACJA O SPECYFIKACJI

– W o nowe specyfikacje VW z początkiem tego roku wydał oświadczenie, że norma C3 i VW 502.00/505.00są niekompatybilne:
– Norma ACEA C3 dopuszcza max. 0.8% SA (Sulfated Ash) podczas gdy VW 502/505 wymaga min. 1.0% SA , co powoduje specyfikacja VW 502/505 na poziomie specyfikacji oleju bez limitu popiołu czyl Full SAPS a norma ACEA C3 jest specyfikacją niskopopiołowa Mid SAPS. Tym samym obie specyfikacje się nie pokrywają.
– ACEA C3 wymaga poziom fosforu 0.07% – 0.09% max, a VW 502/505 min. 0.09% fosforu – czyli nie może to być ten sam olej.
– Jednym słowem oleje które do tej pory mogły spełniać obie specyfikacje nie są zgodne z aktualna normą VW i w tym samym momencie dotychczasowe aprobaty staną się nieaktualne
– VW504.00/507.00 jest opracowany dla olejów mid-saps a VW 502.00/505.00 jest opracowana dla silników w których jest wymagany olej high SAPs, Taki jest prawidłowy wybór z perspektywy VW i jest wymagany inny olej do różnych aplikacji.

SHELL HELIX ULTRA 5W-40

W pełni syntetyczny olej silnikowy
Najbardziej zaawansowana formulacja Shell do silników wysokoobciążonych
Korzyści
– Ochrona silników wysokoobciążonych przed osadami ograniczającymi moc i osiągi
– Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
– Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju
– Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi i stosowany przez Ferrari
– Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również dla silników na biodiesel i mieszanki benzyny z etanolem.
Specyfikacje
API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; aprobata MB 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Porsche A40; Renault RN0700, RN0710; PSA B71 2296; Ferrari. Fiat 9.55535-Z2 i Chrysler MS-10725 – spełnia wymagania.

SHELL HELIX ULTRA 5W-30

W pełni syntetyczny olej silnikowy
Najbardziej zaawansowana formulacja Shell do silników wysokoobciążonych
Korzyści
– Ochrona silników wysokoobciążonych przed osadami ograniczającymi moc i osiągi
– Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
– Zapewnia ochronę w całym okresie między wymianami oleju
– Oszczędność paliwa sięgająca nawet 1,4%1
1W oparciu o wyniki oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży
Specyfikacje
API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; aprobata MB 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Renault RN0700, RN0710. Spełnia wymagania testu silnikowego API SN/CF.

korzysci-2

 

Wróć do kategorii: Artykuł Oleje i smary