ULTRA ECT
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3
W PEŁNI SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY
W PEŁNI SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY
SPEŁNIA WYMAGANIA NOWOCZESNYCH SILNIKÓW DIESLA
Z DPF I BENZYNOWYCH Z TRÓJDROŻNYM KATALIZATOREM.
Posiada aprobaty: VW 504.00/507.00; VW TL 52545 (aprobata FF); MB 229.52;
MB 229.51; MB229.31; Porsche C30, spełnia wymagania najnowszej normy
Fiat 9.55535 GS1, Fiat 9.55535 DS1 zalecany do silników w samochodach Toyota,
Peugeot, Honda, Mitsubishi.
KIEROWCY Z PASJĄ WYBIERAJĄ SHELL HELIX
OLEJE SYNTETYCZNE WYMYŚLONE I ODKRYTE NA NOWO
Olej silnikowy Shell Helix
Ultra ECT C2/C3
Technologii Shell PurePlus, w której oleje powstają na bazie gazu ziemnego. Ten
czysty, klarowny olej bazowy, praktycznie pozbawiony wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej, pozwala Shell wytwarzać jeszcze lepsze środki smarne do najbardziej zaawansowanych technologicznie silników. Wyprodukowane
w Technologii Shell PurePlus oleje bazowe cechują się lepszą stabilnością lepkości, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III.
W trakcie opatentowanego przez Shell nowatorskiego procesu, gaz ziemny jest przetwarzany w krystalicznie czysty syntetyczny olej bazowy, praktycznie niezawierający żadnych zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej. Wyjątkowe połączenie Technologii Shell PurePlus z Technologią Aktywnego Oczyszczania daje olej silnikowy, który pomaga zapewnić lepsze oczyszczanie i doskonałą ochronę nowoczesnych
silników – ochronę przekraczającą wymagania norm branżowych, zapewniającą utrzymanie kluczowych elementów silnika w lepszej czystości.
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3
DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ OLEJE SHELL HELIX ULTRA ECT Z NOWĄ KLASĄ LEPKOŚCI
Nowy olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3
W związku z przejściem na
lepsze smarowanie w każdych warunkach pracy (latem i zimą).
W wysokich temperaturach pracy olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3
Shell Helix Ultra ECT C2/C3
W niskich temperaturach olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3
Istotną przewagą nowego oleju Shell Helix Ultra ECT C2/C3
Shell Helix Ultra ECT C2/C3
o spełnieniu wymogów większości producentów silników,w tym VW i MB, jak również wymagań najnowszych specyfikacji branżowych w zakresie zmniejszenia zużycia paliwa, poprawy ochrony systemu kontroli emisji spalin oraz stabilności olejów przeznaczonych do silników benzynowych.
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3
CECHY SZCZEGÓLNE |
KORZYŚCI |
|
|
|
|
Najnowocześniejsza technologia ECT dla olejów typu |
Doskonałe zabezpieczenie systemów oczyszczania spalin przez utrzymanie w czystości filtra cząstek |
|
stałych DPF |
||
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell |
Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność |
|
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem1 |
Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej1 |
|
Zawiera specjalne antyoksydanty |
Pomaga zapewnić doskonałą ochronę przed utlenianiem w okresach między wymianami oleju |
|
|
|
|
Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski |
Zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 2,1% 2 |
|
współczynnik tarcia |
||
|
||
Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach |
Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach, szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika3 |
|
Wysoka odporność na obciążenia mechaniczne |
Zapewnienie lepkości i właściwości smarnych w całym okresie między wymianami oleju |
|
|
|
|
Niski stopień odparowania |
Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami |
|
|
|
1 W oparciu o wyniki testu według Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem
2 W oparciu o wyniki oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży 3 W porównaniu z olejami o wyższej lepkości
Shell Polska Sp. z o.o.
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 7a tel. 800 080 012, fax 22/307 83 44