ULTRA ECT

SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30

W PEŁNI SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY

W PEŁNI SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY LOW-SAPS.

SPEŁNIA WYMAGANIA NOWOCZESNYCH SILNIKÓW DIESLA

Z DPF I BENZYNOWYCH Z TRÓJDROŻNYM­ KATALIZATOREM.

Posiada aprobaty: VW 504.00/507.00; VW TL 52545 (aprobata FF); MB 229.52;

MB 229.51; MB229.31; Porsche C30, spełnia­ wymagania najnowszej normy

Fiat 9.55535 GS1, Fiat 9.55535 DS1 zalecany do silników w samochodach Toyota,

Peugeot, Honda, Mitsubishi.

KIEROWCY Z PASJĄ WYBIERAJĄ SHELL HELIX

OLEJE SYNTETYCZNE WYMYŚLONE I ODKRYTE NA NOWO

Olej silnikowy Shell Helix

Ultra ECT C2/C3 0W-30 do samochodów osobowych został wytworzony z zastosowaniem wyjątkowej

Technologii Shell PurePlus, w której oleje powstają na bazie gazu ziemnego. Ten

czysty, klarowny olej bazowy, praktycznie pozbawiony wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej, pozwala Shell wytwarzać jeszcze lepsze środki smarne do najbardziej zaawansowanych technologicznie silników. Wyprodukowane

w Technologii Shell PurePlus oleje bazowe cechują się lepszą stabilnością lepkości, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III.

W trakcie opatentowanego przez Shell nowatorskiego procesu, gaz ziemny jest przetwarzany w krystalicznie czysty syntetyczny olej bazowy, praktycznie niezawierający żadnych zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej. Wyjątkowe połączenie Technologii Shell PurePlus z Technologią Aktywnego Oczyszczania daje olej silnikowy, który pomaga zapewnić lepsze oczyszczanie i doskonałą ochronę nowoczesnych

silników – ochronę przekraczającą wymagania norm branżowych, zapewniającą utrzymanie kluczowych elementów silnika w lepszej czystości.

SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30

DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ OLEJE SHELL HELIX ULTRA ECT Z NOWĄ KLASĄ LEPKOŚCI 0W-30?

Nowy olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30został opracowany, aby zapewnić najlepszą ochronę silnika przed osadami i zużyciem, mającymi niekorzystny wpływ na jego osiągi.

W związku z przejściem na 0W-30, najnowszej generacji olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 pozwoli użytkownikom i ich pojazdom uzyskać wiele korzyści, w tym

lepsze smarowanie w każdych warunkach pracy (latem i zimą).

W wysokich temperaturach pracy olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 w porównaniu z konkurencyjnymi olejami o lepkości 5W-30 ma lepsze parametry lepkościowe.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 na bazie Technologii Shell PurePlus, o klasie lepkości SAE 0W-30 nie traci swoich parametrów w długim interwale wymiany, co umożliwia bezpieczne stosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesla.

W niskich temperaturach olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 szybciej smaruje silnik niż olej o lepkości 5W-30, co ułatwia uruchomienie silnika i lepszy przepływ oleju w takich temperaturach.

Istotną przewagą nowego oleju Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 jest najwyższy wskaźnik lepkości wśród olejów low-SAPS, który powoduje najmniejszy spadek lepkości oleju wraz ze wzrostem temperatury pracy silnika.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 został zaprojektowany z myślą

o spełnieniu wymogów większości producentów silników,w tym VW i MB, jak również wymagań najnowszych specyfikacji branżowych w zakresie zmniejszenia zużycia paliwa, poprawy ochrony systemu kontroli emisji spalin oraz stabilności olejów przeznaczonych do silników benzynowych.

SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 W PEŁNI SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY

CECHY SZCZEGÓLNE

KORZYŚCI

 

 

Najnowocześniejsza technologia ECT dla olejów typu

Doskonałe zabezpieczenie systemów oczyszczania spalin przez utrzymanie w czystości filtra cząstek

low-SAPS

stałych DPF

Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell

Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność

Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem1

Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej1

Zawiera specjalne antyoksydanty

Pomaga zapewnić doskonałą ochronę przed utlenianiem w okresach między wymianami oleju

 

 

Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski

Zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 2,1% 2

współczynnik tarcia

 

Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach

Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach, szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika3

Wysoka odporność na obciążenia mechaniczne

Zapewnienie lepkości i właściwości smarnych w całym okresie między wymianami oleju

 

 

Niski stopień odparowania

Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami

 

 

1 W oparciu o wyniki testu według Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40

2 W oparciu o wyniki oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży 3 W porównaniu z olejami o wyższej lepkości

Shell Polska Sp. z o.o. 02-366 Warszawa,

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 7a tel. 800 080 012, fax 22/307 83 44 e-mail: zapytaniaolejesmary-pl@shell.com