Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 w Technologii Shell PurePlus
JAK POWSTAŁA ROPA NAFTOWA TECHNOLOGIA NATURALNA?
SHELL HELIX: LIDER INNOWACJI
Badania i rozwój w skali światowej:
– 75 lat doświadczenia w dziedzinie badań nad środkami smarnymi
– 200 specjalistów w 6 laboratoriach Shell na świecie testuje wszystkie typy silników w różnorodnych warunkach
– Współpraca z wiodącymi producentami silników i samochodów
– CEL: odkrycie nowych, innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie aktywnego oczyszczania i ochrony silników
SYNTETYCZNA ROPA NAFTOWA PRZEŁOMOWA TECHNOLOGIA
INNOWACYJNA, OPATENTOWANA PRZEZ SHELL, TECHNOLOGIA TYPU GAS-TO-LIQUIDS POZWALA NA UZYSKANIE OLEJU BAZOWEGO Z GAZU ZIEMNEGO. W PORÓWNANIU Z TRADYCYJNYMI PRODUKTAMI NA BAZIE OLEJÓW Z GRUPY II CZY III, ZAPEWNIA POPRAWĘ WSPÓŁCZYNNIKA LEPKOŚCI.
Normy ACEA wyznaczają standardy które musi spełnić producent pojazdu. Realizowane jest to w różny sposób. Najpowszechniej poprzez systemy obróbki spalin.
BARDZO DOBRE WŁAŚCIWOŚCI CZYSZCZĽCE
JAKIE KORZYŚCI ZAPEWNIA OCZYSZCZANIE SILNIKA?
– Przepływ oleju jest łatwiejszy, co zapewnia ochronę kluczowych części.
– Mniej zanieczyszczeń sprawia, że olej skuteczniej spełnia swoją funkcję.
– Lepsze smarowanie chroni silnik przed zużyciem.
– Pomaga zapobiegać zagęszczaniu się oleju.
– Silnik pracuje zgodnie z założeniami producenta.
– Korzyści, jakie czysty silnik zapewnia twojemu klientowi:
– Czysty silnik w dobrym stanie pracuje płynniej, ciszej i ma lepsze osiągi.
– Korzyści, jakie czysty silnik zapewnia warsztatowi:
– Za każdym razem, gdy w pojazdach naszych klientów zaczynamy stosować Shell Helix, zapewniamy im coś wyjątkowego ? więcej zadowolenia z jazdy.
– Jednocześnie wpływa to na podniesienie ich poziomu lojalności wobec warsztatu.
SHELL HELIX ULTRA: WAGA OCZYSZCZANIA
Problem
– Osady powstają nawet w nowoczesnych silnikach wysokoobciążonych, co obniża ich moc i wydajność, powoduje zatykanie się przewodów olejowych i pogorszenie osiągów.
Rozwiązanie
– Shell Helix Ultra rozpoznaje i rozprasza zanieczyszczenia, co zapobiega powstawaniu osadów. Wykorzystuje również Technologię Aktywnego Oczyszczania Shell, aby pomóc usuwać i unieszkodliwiać szlam powstający podczas stosowania olejów niższej jakości.1
1W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem SAE 0W-40
W JAKI SPOSÓB SHELL HELIX CZYŚCI SILNIK?
Shell Helix zawiera aktywne substancje oczyszczające, działające dwojako:
– Zapobiegają powstawaniu szlamu ? wiążą osady powstające przy spalaniu, zanim utworzą szlam, który obniża wydajność
– Oczyszczają ze szlamu pozostawionego przez oleje o niższej jakości.
Szlam powstaje w wyniku łączenia się cząsteczek zanieczyszczeń.
Oleje Shell Helix ograniczają powstawanie szlamu poprzez zapobieganie łączeniu się cząsteczek zanieczyszczeń.
TECHNOLOGIA ACT? POMAGA USUNĽĆ SZLAM POZOSTAWIONY PRZEZ OLEJE NIŻSZEJ JAKOŚCI
VW NOWE NORMY NOWE KIERUNKI ROZWOJU
CZY 5W-30 JEST OLEJEM LEPSZYM OD 0W-30?
JEST JEDNA NORM VW 504.00 / 507.00 DLA LEPKOŚCI:
0W-30 I 5W-30
TECHNOLOGIA SHELL PUREPLUS UMOŻLIWIŁA WYPRODUKOWANIE OLEJU, KTÓRY
SPEŁNIA NORMY VW W LEPKOŚCI 0W-30,
KTÓRA ZAWIERA W SOBIE LEPKOŚĆ 5W-30.
NIEMOŻLIWE JEST, ABY OLEJ O LEPKOŚCI 5W-30 MÓGŁ BYĆ OLEJEM 0W-30 !!!!!!
WYJĽTKOWA WYDAJNOŚĆ W NISKICH TEMPERATURACH
– Shell Helix Ultra charakteryzuje się doskonałymi właściwościami w niskich temperaturach.
– Szybciej dociera do części ruchomych silnika, co przyspiesza rozruch wału i rozgrzanie się silnika1
– Silnik szybciej osiąga wydajność operacyjną w ekstremalnych warunkach.
1W porównaniu z olejami o wyższej lepkości
SHELL HELIX ULTRA ETC C2/C3 0W-30 ZALETY
Nasz najnowszy olej silnikowy Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-3 0 zapewnia wyjątkowy poziom wydajności i zabezpieczenia silnika co daje poniższe korzyści:
– Shell PurePlus Technology z Active Cleansing Technology
– Wyjątkowa czystość tłoków
– Duża oszczędność paliwa
– Wyjątkowa ochrona przeciwzużyciowa
– Bardzo wysoki poziom zabezpieczenia przed powstawaniem szlamów
– To czyni oferowany olej jednym z najbardziej zaawansowanych i niezawodnych olejów nisko/ średnio popiołowych (SAPS)
SPECYFIKACJA OLEJU SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30
– ACEA C2, ACEA C3
– API SN
– VW aprobata 504.00/507.00*
– VW TL 52545 aprobata do napełnienia fabrycznego
– MB aprobata 229.52
– MB aprobata 229.51
– MB aprobata 229.31
– Fiat 9.55535 GS1
– Fiat 9.55535 DS1
– Porsche C30 aprobata
WIELOPALIWOWY
Zastosowania:
– Dla pojazdów w których jest wymagany poziom ACEA
– Może pracować z silnikami wielopaliwowymi wyposażonymi w najbardziej zaawansowane systemy obróbki spalin:
– Silnik Diesla z filtrem DPF
– Najnowocześniejsze silniki benzynowe
– Gaz, biodiesel i etanol z taki paliwami tez może pracować
– Posiada aprobaty najważniejszych producentów pojazdów
VW INFORMACJA O SPECYFIKACJI
– W o nowe specyfikacje VW z początkiem tego roku wydał oświadczenie, że norma C3 i VW 502.00/505.00są niekompatybilne:
– Norma ACEA C3 dopuszcza max. 0.8% SA (Sulfated Ash) podczas gdy VW 502/505 wymaga min. 1.0% SA , co powoduje specyfikacja VW 502/505 na poziomie specyfikacji oleju bez limitu popiołu czyl Full SAPS a norma ACEA C3 jest specyfikacją niskopopiołowa Mid SAPS. Tym samym obie specyfikacje się nie pokrywają.
– ACEA C3 wymaga poziom fosforu 0.07% – 0.09% max, a VW 502/505 min. 0.09% fosforu ? czyli nie może to być ten sam olej.
– Jednym słowem oleje które do tej pory mogły spełniać obie specyfikacje nie są zgodne z aktualna normą VW i w tym samym momencie dotychczasowe aprobaty staną się nieaktualne
– VW504.00/507.00 jest opracowany dla olejów mid-saps a VW 502.00/505.00 jest opracowana dla silników w których jest wymagany olej high SAPs, Taki jest prawidłowy wybór z perspektywy VW i jest wymagany inny olej do różnych aplikacji.
SHELL HELIX ULTRA 5W-40
W pełni syntetyczny olej silnikowy
Najbardziej zaawansowana formulacja Shell do silników wysokoobciążonych
Korzyści
– Ochrona silników wysokoobciążonych przed osadami ograniczającymi moc i osiągi
– Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
– Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju
– Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi i stosowany przez Ferrari
– Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również dla silników na biodiesel i mieszanki benzyny z etanolem.
Specyfikacje
API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; aprobata MB 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Porsche A40; Renault RN0700, RN0710; PSA B71 2296; Ferrari. Fiat 9.55535-Z2 i Chrysler MS-10725 ? spełnia wymagania.
SHELL HELIX ULTRA 5W-30
W pełni syntetyczny olej silnikowy
Najbardziej zaawansowana formulacja Shell do silników wysokoobciążonych
Korzyści
– Ochrona silników wysokoobciążonych przed osadami ograniczającymi moc i osiągi
– Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
– Zapewnia ochronę w całym okresie między wymianami oleju
– Oszczędność paliwa sięgająca nawet 1,4%1
1W oparciu o wyniki oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży
Specyfikacje
API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; aprobata MB 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Renault RN0700, RN0710. Spełnia wymagania testu silnikowego API SN/CF.
Wróć do kategorii: Oleje i smary Wiadomości